Ghost of Tsushima bez znaczników na mapie. W grze nie zabraknie wyborów moralnych
W sieci pojawiły się nowe informacje o Ghost of Tsushima. Gra ma zaoferować dużo swobody, a także inne podejście do eksploracji otwartego świata.
W sieci pojawiły się nowe informacje o Ghost of Tsushima. Gra ma zaoferować dużo swobody, a także inne podejście do eksploracji otwartego świata.
Ghost of Tsushima to ciekawie zapowiadająca się produkcja z otwartym światem, w której głównym bohaterem jest Jin Sakai. Mężczyzna jest samurajem, który staje do walki z mongolskim najeźdźcą. Na łamach Official PlayStation Magazine opublikowano obszerny tekst, w którym nie zabrakło kilku ciekawych, nowych informacji na temat rozgrywki w nadchodzącej grze od Sucker Punch Studios.
Gra ma zaoferować nieco inne podejście do otwartego świata. Mapa pozbawiona ma być licznych znaczników i wskazówek, a nawigacja ma odbywać się tu przy pomocy punktów orientacyjnych, w postaci charakterystycznych lokacji czy budynków. Gracze mają mieć też sporo swobody w trakcie starć z przeciwnikami. Tych będzie można eliminować w bezpośredniej, honorowej walce w stylu samuraja lub wręcz przeciwnie - usuwać zagrożenia po cichu, skrywając się w cieniu. W trakcie pojedynków będziemy mogli wykorzystać szereg dodatkowych gadżetów, takich jak łuk z różnymi rodzajami strzał, bomby czy linka z hakiem do wspinaczki.
Historia będzie też kształtować się wraz z podejmowanymi przez nas decyzjami. Jako przykład podano tutaj naszych sojuszników, którzy mogą opuścić nas, gdy będziemy postępować niezgodnie z ich przekonaniami - jedni będą krytykować nas za honorowe podejście, inni zaś za działania z ukrycia.
Ghost of Tsushima - premiera 26 czerwca na PlayStation 4.
Źródło: dualshockers.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat