Po sukcesach w Ubisoftcie Jade Raymond chciała stworzyć coś znaczącego dla Electronic Arts. Nie było jej to dane. Opuściła firmę.
Jade Raymond w 2015 roku związała się z Electornic Arts dzięki czemu powstało EA Motive. Producentka
Assassin's Creed,
Assassin's Creed II oraz
Watch Dogs pod szyldem Ubisoftu, chciała osiągnąć też coś znaczącego w Electronic Arts. Tak mogło być, bowiem Raymond pracowała przy
skasowanym projekcie Star Wars 1313, za który odpowiadała Amy Hennig. Jak doskonale wiemy, także i ona opuściła EA, a projekt trafił na deski kreślarskie i ponoć został mocno przebudowany, zupełnie nieprzypominającym tego, co kobiety współtworzyły.
Nic zatem dziwnego, że w przypadku braku osiągnięć na rynku Jade Raymond postanowiła rozstać się z dotychczasowym pracodawcą i szukać innych wyzwań dla siebie.
Jak przekazało EA w swoim komunikacie dla Game Informera, to Raymond zdecydowała się odejść z EA. Firma zapewniła, że prace EA Motive trwają bez zakłóceń, a nową szefową została Samantha Ryan. Właśnie te zmiany kadrowe miały stać za odejściem z EA założycielki EA Motive.
Doceniamy wszelkie wysiłki, jakie Jade podjęła w Electronic Arts. i życzymy jej wszystkiego najlepszego w nowych wyzwaniach - Game Informer przytacza słowa reprezentanta EA.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h