10 kwietnia w sieci został udostępniony zwiastun filmu Joker: Folie a deux, w którym główne role grają Joaquin Phoenix i Lady Gaga. Osiągnął bardzo dobre wyniki oglądalności w Internecie. W ciągu pierwszych 24 godzin obejrzało go 167 milionów widzów.
Według źródeł Variety wynik oglądalności oraz aktywność widzów w mediach społecznościowych są wyższe niż te, które osiągnął pierwszy zwiastun filmu Barbie, który później stał się jednym z najpopularniejszych produkcji wytwórni Warner Bros. ostatnich lat. Prawdopodobnie duży wpływ wywarła obecność Lady Gagi w drugiej części Jokera, ponieważ artystka posiada ponad 150 milionów obserwujących w mediach społecznościowych. Trailer stał się najpopularniejszym wideo na YouTube w dniu premiery i obecnie może pochwalić się 15,6 milionami wyświetleń w tym serwisie, a liczby wciąż rosną. Dwa dni po premierze pozostaje czwartym najlepiej trendującym filmem na tej platformie.
Ponadto zwiastun kontynuacji Jokera również zdominował serwis X w ciągu pierwszych 24 godzin. Aż 10 nazw związanych z filmem znalazło się w trendujących terminach. Były to: #JokerFolieADeux, Gaga, Harley, Harley Quinn, Joaquin Phoenix, Joker, Joker 2, Joker2, Lady Gaga i Todd Phillips.
Te imponujące liczby to dobry znak dla Warner Bros. i zapowiedź dużych zysków. Barbie udało się zarobić 1,446 miliarda dolarów na całym świecie, dzięki czemu stała się najbardziej dochodowym filmem 2023 roku. Z kolei pierwsza część Jokera przekroczyła 1 miliard dolarów i przewiduje się, że sequel zarobi jeszcze więcej.
Jeśli chodzi o bieżący rok to Joker: Folie a deux pobił wynik oglądalności Królestwa Planety Małp (100 mln wyświetleń) oraz W głowie się nie mieści 2 od Pixara (157 mln wyświetleń). Mimo wszystko daleko mu do Deadpool & Wolverine, który zadebiutował podczas przerwy reklamowej Super Bowl ustanawiając rekord wszechczasów wynikiem 365 mln wyświetleń. Warto dodać, że uwzględniono tu również oglądalność w telewizji, a Jokerowi 2 zliczono tylko wyświetlenia w Internecie.