Koniec „Newsroom”. Finał z niezłą oglądalnością
W niedzielę z widzami pożegnał się serial Aarona Sorkina pt. "Newsroom" i zanotował najlepszą oglądalność w trakcie emisji całego 3. sezonu.
Reklama


Reklama
"Newsroom" oglądało w niedzielę 1,60 mln widzów podczas pierwszej emisji. Razem z powtórkami widownia ta wzrosła do 1,90 mln widzów. Dla porównania finał 1. sezonu "Newsroom" zgromadził przed telewizorami 2,30 mln widzów, a finał 2. serii – 1,67 mln.
Czytaj także: "Gra o tron" - tajemniczy teaser 5. sezonu
Stacja HBO podała, że 3. sezon na wszystkich platformach dostępu oglądało średnio około 5 mln Amerykanów.
Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
Guillermo del Toro
ur. 1964, kończy 61 lat
Brandon Routh
ur. 1979, kończy 46 lat
Filip Bobek
ur. 1980, kończy 45 lat
Spencer Grammer
ur. 1983, kończy 42 lat
Scott Bakula
ur. 1954, kończy 71 lat
Reklama

Lekkie TOP 10
Reklama
