Koniec „Newsroom”. Finał z niezłą oglądalnością
W niedzielę z widzami pożegnał się serial Aarona Sorkina pt. "Newsroom" i zanotował najlepszą oglądalność w trakcie emisji całego 3. sezonu.
Reklama
"Newsroom" oglądało w niedzielę 1,60 mln widzów podczas pierwszej emisji. Razem z powtórkami widownia ta wzrosła do 1,90 mln widzów. Dla porównania finał 1. sezonu "Newsroom" zgromadził przed telewizorami 2,30 mln widzów, a finał 2. serii – 1,67 mln.
Czytaj także: "Gra o tron" - tajemniczy teaser 5. sezonu
Stacja HBO podała, że 3. sezon na wszystkich platformach dostępu oglądało średnio około 5 mln Amerykanów.
Reklama
Reklama
Reklama
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
Zoë Kravitz
ur. 1988, kończy 37 lat
Stefan Kapicic
ur. 1978, kończy 47 lat
Nadia Hilker
ur. 1988, kończy 37 lat
Riz Ahmed
ur. 1982, kończy 43 lat
Woody Allen
ur. 1935, kończy 90 lat
Reklama
Lekkie TOP 10
Reklama