„Lords of the Fallen” – dzienniki dewelopera
Premiera Lords of the Fallen za pasem, więc twórcy postanowili wyjaśnić kilka kwestii związanych z nadchodzącą grą.
Premiera Lords of the Fallen za pasem, więc twórcy postanowili wyjaśnić kilka kwestii związanych z nadchodzącą grą.
Lords of the Fallen pojawi się na polskich półkach sklepowych już 28 października i z tej okazji twórcy przygotowali dziennik dewelopera, w którym wyjaśniają kilka elementów gry. Jednak zanim obejrzycie wspomniany materiał wideo, warto poznać dodatkowe informacje.
Zobacz także: CI Games pracuje nad sequelem "Lords of the Fallen"?
W Lords of the Fallen gracz będzie miał możliwość wybrania 1 z 3 klas postaci (wojownik, mag lub łotrzyk). Każda z nich posiada inne atrybuty i inny oręż, którym będziemy eliminowali wrogów. Swoją postać będziemy rozwijać za pomocą drzewka rozwoju - bez konieczności ograniczania się do jednej grupy.
Po publikacji materiałów z gry pod adresem twórców kierowane były zażalenia, że Harken, główny bohater, jest dość mocno opancerzony, a porusza się zwinnie i sprawnie, jakby nic na sobie nie nosił. Twórcy i tutaj mają coś do powiedzenia. O prędkości poruszania się postaci decyduje uzbrojenie, jakie ona nosi. Im cięższe, tym bohater wolniej się porusza i np. nie będzie w stanie robić przewrotów. Kwestia doposażenia Harkena to już wybór gracza.
[video-browser playlist="614437" suggest=""]
Ciekawe rozwiązanie zastosowano w przypadku śmieci postaci. Z chwilą śmierci bohatera jego ciało opuszcza dusza, a wraz z nią całe doświadczenie, jakie zdobyliśmy od ostatniego zgonu. Jeśli dusza nie zdąży wrócić do ciała, doświadczenie przepada. Jeśli jej się to uda w określonym czasie na tę czynność przeznaczonym, postać dostaje dodatkowy bonus do statystyk.
Lords of the Fallen ukaże się tylko na PlayStation 4, Xbox One i PC.
Źródło: eurogamer.net
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat