„Middle-Earth: Shadow of Mordor” tworzony z myślą o nowych konsolach
System Nemesis wprowadzony w grze Middle-Earth: Shadow of Mordor zdaniem Monolith Productions jest zbyt wymagający dla starych konsol. Gra tworzona jest z myślą o nowym sprzęcie.
System Nemesis wprowadzony w grze Middle-Earth: Shadow of Mordor zdaniem Monolith Productions jest zbyt wymagający dla starych konsol. Gra tworzona jest z myślą o nowym sprzęcie.
Twórcy gry starają się do tematu podejść poważnie. - Grę tworzymy na konsole nowej generacji i na tym się skupiamy. Chcemy wycisnąć z nich maksimum. Później pracować będziemy nad konwersją na PS3 i X360. Chcemy by te wersje gry jakościowo dorównywały nowym konsolom, ale obawiamy się, że będzie ciężko. Jedno jest pewne - gra pozostanie ta sama, mechanika walki, gameplay, skradanie się. Inaczej funckjonował będzie tryb Nemesis. Musimy go ograniczyć, by starsze konsole mogły zapewniać płynną rozgrywkę - powiedział Michael de Plater z Monolith Productions.
Premiera Middle-Earth: Shadow of Mordor zaplanowana została na IV kwartał 2014 roku.
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1986, kończy 38 lat
ur. 1985, kończy 39 lat
ur. 1970, kończy 54 lat
ur. 1978, kończy 46 lat