„Middle-Earth: Shadow of Mordor” tworzony z myślą o nowych konsolach
System Nemesis wprowadzony w grze Middle-Earth: Shadow of Mordor zdaniem Monolith Productions jest zbyt wymagający dla starych konsol. Gra tworzona jest z myślą o nowym sprzęcie.
System Nemesis wprowadzony w grze Middle-Earth: Shadow of Mordor zdaniem Monolith Productions jest zbyt wymagający dla starych konsol. Gra tworzona jest z myślą o nowym sprzęcie.
Twórcy gry starają się do tematu podejść poważnie. - Grę tworzymy na konsole nowej generacji i na tym się skupiamy. Chcemy wycisnąć z nich maksimum. Później pracować będziemy nad konwersją na PS3 i X360. Chcemy by te wersje gry jakościowo dorównywały nowym konsolom, ale obawiamy się, że będzie ciężko. Jedno jest pewne - gra pozostanie ta sama, mechanika walki, gameplay, skradanie się. Inaczej funckjonował będzie tryb Nemesis. Musimy go ograniczyć, by starsze konsole mogły zapewniać płynną rozgrywkę - powiedział Michael de Plater z Monolith Productions.
Premiera Middle-Earth: Shadow of Mordor zaplanowana została na IV kwartał 2014 roku.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1974, kończy 50 lat