Mortal Kombat 1 - czym kierowano się projektując nowe fatality? Jeden z twórców o tym opowiedział
Derek Kirtzic pracujący nad Mortal Kombat 1 ujawnił kilka ciekawych informacji na temat tego, jak nowa linia czasowa wpłynęła na grę.
Derek Kirtzic pracujący nad Mortal Kombat 1 ujawnił kilka ciekawych informacji na temat tego, jak nowa linia czasowa wpłynęła na grę.

Mortal Kombat 1 wprowadzi sporo zmian i to zarówno jeśli chodzi o fabułę, jak i rozgrywkę. Nie zabraknie jednak znanych i lubianych przez fanów elementów, takich jak na przykład fatality. Niezwykle brutalne i kreatywne ciosy kończące powrócą i wygląda na to, że będą one jeszcze bardziej widowiskowe niż w poprzedniczkach. Derek Kirtzic z NetherRealm Studios ujawnił w rozmowie z serwisem CBR, jak wyglądał proces ich projektowania.
Kirtzic zdradził również, że nowa linia czasowa dała twórcom zupełnie nowe możliwości.
Mortal Kombat 1 - premiera 19 września na PC, PlayStation 5, Xbox Series X|S i Nintendo Switch.
Źródło: cbr.com

Najlepsze z 24h



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1964, kończy 61 lat
ur. 1940, kończy 85 lat
ur. 1966, kończy 59 lat
ur. 1969, kończy 56 lat
ur. 1969, kończy 56 lat

