Netflix testuje migawki komediowe na aplikacjach telewizyjnych. Anglojęzyczni użytkownicy otrzymali dostęp do sekcji Fast Laughs na dużych ekranach.
Migawki Fast Laughs trafią do szerszego grona odbiorców. Netflix postanowił rozszerzyć dostęp do tej usługi o klientów korzystających z aplikacji w wersji telewizyjnej. Krótkie klipy w tiktokowym stylu mają zapoznać widzów ze śmiesznymi scenami z filmów, seriali oraz programów produkcji Netflixa.
W 2021 roku korporacja zaprezentowała Fast Laughs jako dodatek do mobilnej aplikacji, który miał ułatwić nam odnalezienie nowych, interesujących treści o charakterze komediowym, nawiązując swoją stylistyką do popularnych aplikacji społecznościowych nastawionych na błyskawiczne pochłanianie krótkich materiałów filmowych. Testy musiały przebiec pomyślnie, skoro ten dodatek o stricte smartfonowym charakterze trafił na wielki ekran.
Jednak nie wszyscy posiadacze inteligentnych telewizorów sprawdzą potencjał Fast Laughs w praktyce, Netflix postanowił wprowadzić tę funkcję wyłącznie w wybranych anglojęzycznych krajach. Migawki w nowej odsłonie trafiły do wybranych odbiorców z Australii, Irlandii, Kanady, Nowej Zelandii, Stanów Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii. Narzędzie to będzie automatycznie wyłączone na profilach dziecięcych, gdyż pojawiają się w nim produkcje nieodpowiednie dla młodego odbiorcy.
Jak informuje serwis
The Verge, wśród klipów wyświetlanych w telewizyjnej odsłonie Fast Laught możemy znaleźć m.in. fragmenty
Armii umarłych,
Big Mouth czy stand-upów Jerry’ego Seinfelda. Na razie nie wiadomo, kiedy funkcja trafi do użytkowników z innych regionów i czy na stałe zagości w portfolio Netflixa.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h