Migawki Fast Laughs trafią do szerszego grona odbiorców. Netflix postanowił rozszerzyć dostęp do tej usługi o klientów korzystających z aplikacji w wersji telewizyjnej. Krótkie klipy w tiktokowym stylu mają zapoznać widzów ze śmiesznymi scenami z filmów, seriali oraz programów produkcji Netflixa. W 2021 roku korporacja zaprezentowała Fast Laughs jako dodatek do mobilnej aplikacji, który miał ułatwić nam odnalezienie nowych, interesujących treści o charakterze komediowym, nawiązując swoją stylistyką do popularnych aplikacji społecznościowych nastawionych na błyskawiczne pochłanianie krótkich materiałów filmowych. Testy musiały przebiec pomyślnie, skoro ten dodatek o stricte smartfonowym charakterze trafił na wielki ekran. Jednak nie wszyscy posiadacze inteligentnych telewizorów sprawdzą potencjał Fast Laughs w praktyce, Netflix postanowił wprowadzić tę funkcję wyłącznie w wybranych anglojęzycznych krajach. Migawki w nowej odsłonie trafiły do wybranych odbiorców z Australii, Irlandii, Kanady, Nowej Zelandii, Stanów Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii. Narzędzie to będzie automatycznie wyłączone na profilach dziecięcych, gdyż pojawiają się w nim produkcje nieodpowiednie dla młodego odbiorcy. Jak informuje serwis The Verge, wśród klipów wyświetlanych w telewizyjnej odsłonie Fast Laught możemy znaleźć m.in. fragmenty Armii umarłych, Big Mouth czy stand-upów Jerry’ego Seinfelda. Na razie nie wiadomo, kiedy funkcja trafi do użytkowników z innych regionów i czy na stałe zagości w portfolio Netflixa.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj