AKTUALIZACJA
Netflix opublikował nam komentarz w tej sprawie, wyjaśniając szczegóły i podkreślając, że zwiastuny w pomiędzy odcinkami można pominąć. Przeczytajcie tutaj.
ORYGINALNA TREŚĆ NEWSA
Niektórzy amerykańscy użytkownicy Netlixa od kilku dni mają przyjemność brania udziału w testach emisji reklam w trakcie seryjnego oglądania seriali, czyli zanim można odpalić kolejny odcinek, trzeba obejrzeć spot promocyjny. Nie są to jednak reklamy w stylu tego, co oglądamy w telewizji. Netflix po prostu puszcza zwiastuny innych produkcji platformy, by tym zachęcić widza do kolejnych tytułów. Na razie reakcje na ten test są bardzo negatywne.
W oświadczeniu Netflixa czytamy, że ten test ma sprawdzić, czy tego typu rekomendacje emitowane pomiędzy odcinkami pomogą odbiorcom szybciej znaleźć interesujące ich treści.
Czytamy, że jeśli statystyki pokażą pozytywny wpływ na oglądalność oryginalnych seriali i filmów w Netflixie, ta funkcja będzie wprowadzana w szerszym zakresie. Netflix jednak podkreśla, że na razie są to testy i żadnych decyzji nie podjęto.
Źródło: indiewire.com / zdjęcie główne: materiały prasowe