Netflix testuje tańszy, mobilny abonament
Netflix rozważa wprowadzenie nowego planu abonamentowego przeznaczonego tylko dla użytkowników aplikacji mobilnej. Firma prowadzi już pierwsze testy tej usługi.
Netflix rozważa wprowadzenie nowego planu abonamentowego przeznaczonego tylko dla użytkowników aplikacji mobilnej. Firma prowadzi już pierwsze testy tej usługi.
Władze Netfliksa planują poważne przetasowanie w swojej ofercie abonamentowej. Wczoraj pisaliśmy o nowych planach taryfowych opracowanych z myślą o rynku wschodnim, a dziś dowiedzieliśmy się, jak mogą wyglądać. Malezyjscy użytkownicy mogą od teraz wykupić pakiet dający dostęp do serwisu wyłącznie za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
Nowa oferta wydaje się nadzwyczaj korzystna. Dotychczas podstawowy pakiet Netfliksa kosztował w Malezji 33 ringgitów (ok. 30 zł), a pakiet mobilny wyceniono na 17 ringgitów (ok. 15 zł). W ramach nowego abonamentu użytkownicy będą mogli korzystać z serwisu na smartfonach i telefonach, a seriale i filmy będą dostępne wyłącznie w jakości SD. Ponadto liczbę urządzeń, na których można korzystać z Netfliksa, ograniczona do jednego w danym momencie.
Dziennikarze TechCrunch dopytali o tę ofertę przedstawicieli firmy i okazało się, że nie jest ona skierowana wyłącznie na jeden rynek. W przyszłości podobny pakier zadebiutuje również w innych krajach azjatyckich. Wydaje się, że serwis wybrał doskonały sposób na obniżenie abonamentu. Użytkownicy mogą odpalać treści w niższej jakości i wyłącznie na urządzeniach mobilny, ale w zamian otrzymują nieograniczony dostęp do lokalnej biblioteki oraz abonament w nowej, niższej cenie.
Szkoda, że ofertę zaprojektowano z myślą o klientach z krajów azjatyckich. W tej formie mogłaby cieszyć się sporą popularnością również na Zachodzie.
Źródło: Engadget / Zdjęcie: Netflix
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat