Oglądalność Super Bowl i „The Voice”
Premiera 2. sezonu "The Voice" tuż po Super Bowl spełniła pokładane nadzieje. Muzyczna produkcja osiągnęła nieco lepszą oglądalność niż Glee emitowane po meczu futbolu amerykańskiego przed rokiem.
Premiera 2. sezonu "The Voice" tuż po Super Bowl spełniła pokładane nadzieje. Muzyczna produkcja osiągnęła nieco lepszą oglądalność niż Glee emitowane po meczu futbolu amerykańskiego przed rokiem.
Zacznijmy jednak od oglądalności Super Bowl. Wczorajszy mecz Giants-Patriots zgromadził przed telewizorami 111,3 mln widzów i stał sie najchętniej oglądanym finałem w historii (pobił rekord poprzednika, który wynosił 110 mln). Utrzymana została więc wzrostowa tendencja oglądalności Super Bowl, która trwa od 7 lat.
Po Super Bowl stacja NBC wyemitowała premierowy odcinek 2. sezonu "The Voice". Produkcję oglądało 37,61 mln widzów, przy współczynniku 18-49 - 16.3. Jest to wyższa oglądalność, niż emisja Glee przed rokiem, który oglądało 26,79 mln Amerykanów. W przedziale 18-49 "The Voice" zgromadziło najwięcej widzów od czasu emisji Chirurgów w 2006 roku. Czy ten wysoki rezultat "The Voice" przełoży się na wynik oglądalności podczas poniedziałkowego wieczoru? Przekonamy się jutro.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1990, kończy 34 lat
ur. 1972, kończy 52 lat
ur. 1973, kończy 51 lat