Pakiet z reklamami Netflixa coraz popularniejszy. Ogromny wzrost od początku tego roku
Wygląda na to, że niedługo Netflix będzie mógł mówić o sukcesie swojego pakietu z reklamami. Ten zdobywa popularność na całym świecie.
Wygląda na to, że niedługo Netflix będzie mógł mówić o sukcesie swojego pakietu z reklamami. Ten zdobywa popularność na całym świecie.
Kiedy Netflix poinformował o planach na wprowadzenie specjalnego pakietu z reklamami, w sieci rozpoczęła się burza. Platforma słynęła z tego, że jest miejscem pozbawionym reklam, które pozwala na oglądanie filmów i seriali wysokiej jakości bez konieczności czekania na zakończenie bloku reklamowego. To odróżniało streamingowego giganta od telewizji kablowej.
To się zmieniło. W styczniu 2024 roku informowano o tym, że na tańszy pakiet z serwisu z reklamami zdecydowało się 22 mln użytkowników platformy. W maju było to już 40 mln subskrybentów, a na ten moment liczba ta oscyluje w granicach 70 mln użytkowników na całym świecie, którzy wybrali oglądanie filmów i seriali z reklamami, ale po niższej cenie.
Sponsorzy na razie przyglądają się całemu zjawisku z daleka i nie decydują się na inwestowanie w reklamowanie swoich treści w usłudze Netflix. To jednak może się niebawem zmienić. Pakiet z reklamami to nadal stosunkowo nowa opcja. Netflix z kolei sam nawiązuje współprace sponsorskie. Wielkim wydarzeniem tego roku dla platformy będzie transmitowanie na żywo wydarzeń sportowych z rozgrywek amerykańskiego hokeja. Powiadomiono też, że przy tworzeniu 2. sezonu hitowego Squid Game, Netflix współpracował z wieloma sponsorami z Korei Południowej.
Netflix - seriale oryginalne - ranking wg ocen IMDb
Źródło: variety.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1979, kończy 45 lat
ur. 1993, kończy 31 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1972, kończy 52 lat