

Pokemon TCG Pocket to kolejna próba przeniesienia znanej karcianki na wirtualny grunt, tym razem na urządzenia mobilne z systemami Android oraz iOS. Gracze zdobywają i kupują booster packi, dzięki którym powiększają swoją kolekcję wirtualnych kart, a także mogą korzystać z nich w pojedynkach. Choć taki pomysł na zabawę brzmi prosto, to wygląda na to, że okazał się on strzałem w dziesiątkę.
Jak donosi serwis Mobilegamer.biz, powołując się na dane firmy analitycznej AppMagic, zajmującej się badaniem rynku urządzeń mobilnych, Pokemon TCG Pocket w premierowy weekend miało zarabiać około 3 miliony dolarów dziennie. W ciągu pierwszych czterech dni zarobki miały wynieść około 12,1 milionów dolarów. Tym samym stawiałoby to ten tytuł znacznie wyżej niż Pokemon Go - szacuje się, że ten tytuł obecnie zarabia około miliona dolarów każdego dnia.
AppMagic dodaje też, że choć gracze z Japonii stanowią zaledwie około 4% wszystkich osób, które pobrały grę, to właśnie one najchętniej sięgają po mikrotransakcje. Japończycy mają odpowiadać za około 45% wszystkich zarobków.
Źródło: mobilegamer.biz, x.com


