Pomysł z serialu Mad Men wykorzystany w prawdziwej kampanii reklamowej
W najnowszej kampanii reklamowej marki Heinz pojawił się Don Draper z serialu Mad Men. Co ciekawe pomysł na nowa reklamę został zaczerpnięty własnie z tej kultowej produkcji telewizyjnej.
W najnowszej kampanii reklamowej marki Heinz pojawił się Don Draper z serialu Mad Men. Co ciekawe pomysł na nowa reklamę został zaczerpnięty własnie z tej kultowej produkcji telewizyjnej.
W jednym z odcinków 6. sezonu serialu Mad Men, główny bohater, w którego wciela się Jon Hamm pracuje nad strategią reklamową dla producenta ketchupu Heinz. Don Draper przygotował w niej serię reklam, nie ukazujących produktu firmy, zakończonych mottem Pass the Heinz, czyli w wolnym tłumaczeniu Przejdź na Heinz. Bohater chciał przez to powiedzieć, że nie ważne są obrazy, które się maluję albo zdjęcia, które się robi. Najważniejszym w pracy speca od reklamy jest wyobraźnia klienta. Teraz pomysł ten został wykorzystany w realnej kampanii firmy Heinz. W reklamie możemy zobaczyć Dona Drapera, który przedstawia ten pomysł włodarzom koncernu.
Zobacz także: Jon Hamm, Jamie Foxx i inni na zdjęciach z Baby Driver
Tak prezentuje się wideo promujące kampanię:
Źródło: adweek.com/zdjęcie główne: AMC
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat