Pomysł z serialu Mad Men wykorzystany w prawdziwej kampanii reklamowej
W najnowszej kampanii reklamowej marki Heinz pojawił się Don Draper z serialu Mad Men. Co ciekawe pomysł na nowa reklamę został zaczerpnięty własnie z tej kultowej produkcji telewizyjnej.
W najnowszej kampanii reklamowej marki Heinz pojawił się Don Draper z serialu Mad Men. Co ciekawe pomysł na nowa reklamę został zaczerpnięty własnie z tej kultowej produkcji telewizyjnej.

W jednym z odcinków 6. sezonu serialu Mad Men, główny bohater, w którego wciela się Jon Hamm pracuje nad strategią reklamową dla producenta ketchupu Heinz. Don Draper przygotował w niej serię reklam, nie ukazujących produktu firmy, zakończonych mottem Pass the Heinz, czyli w wolnym tłumaczeniu Przejdź na Heinz. Bohater chciał przez to powiedzieć, że nie ważne są obrazy, które się maluję albo zdjęcia, które się robi. Najważniejszym w pracy speca od reklamy jest wyobraźnia klienta. Teraz pomysł ten został wykorzystany w realnej kampanii firmy Heinz. W reklamie możemy zobaczyć Dona Drapera, który przedstawia ten pomysł włodarzom koncernu.
Zobacz także: Jon Hamm, Jamie Foxx i inni na zdjęciach z Baby Driver
Tak prezentuje się wideo promujące kampanię:
Źródło: adweek.com/zdjęcie główne: AMC



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1964, kończy 61 lat
ur. 1999, kończy 26 lat
ur. 1952, kończy 73 lat
ur. 1948, kończy 77 lat
ur. 1943, kończy 82 lat

