

Według raportu Nielsen, marzec okazał się miesiącem wysokiej oglądalności dla streamingu. Stanowił on 43,8% oglądalności wśród wszystkich programów telewizyjnych w tym miesiącu. W pierwszej dziesiątce najchętniej wybieranych przez widzów produkcji pojawili się reprezentanci aż siedmiu różnych platform. Zwycięzca mógł być jednak tylko jeden - niekwestionowanym liderem tej listy okazał się Reacher z miażdżącym konkurencję wynikiem.
Reacher - wyniki oglądalności
W minutach czasu oglądania serial Reacher znalazł się na pierwszym miejscu z astronomicznym wynikiem 6,6 bilionów minut, jakie widzowie poświęcili na seans. To przewaga ponad 1,5 biliona minut ponad kolejnymi pozycjami tego rankingu.
Na kolejnych miejscach znalazły się takie hity, jak Głowa rodziny (4,8 bln), Biały Lotos (4,5 bln), 1923 (3,9 bln) czy Dojrzewanie (3,3 bln). Nie zabrakło także popularnych animacji - wysoko uplasowały się także Bluey (4,8 bln) i Vaiana 2 (3,9 bln).
Na 4. sezon Reachera poczekamy dłużej. Prime Video ma inny plan
Wszystkie trzy aktualnie dostępne sezony Reachera są dostępne do obejrzenia na Amazon Prime Video.
Źródło: deadline

