Reklamy telewizyjne flagowych tytułów Nintendo
Z uwagi na zbliżające się premiery next-genów, reklam nowych konsol i przeznaczonych na nie gier mamy istne zatrzęsienie. Jednak nie tylko Sony i Microsoft wiedzą jak zachęcić do kupna swoich produktów. Nintendo słowo "promocja" również nie jest obce.
Z uwagi na zbliżające się premiery next-genów, reklam nowych konsol i przeznaczonych na nie gier mamy istne zatrzęsienie. Jednak nie tylko Sony i Microsoft wiedzą jak zachęcić do kupna swoich produktów. Nintendo słowo "promocja" również nie jest obce.
Firma wypuściła trzy spoty telewizyjne przeznaczone na rynek amerykański, które mają przypomnieć graczom o najważniejszych premierach na konsolach Nintendo. Klipy reklamują kolejno "Super Mario 3D World", "Mario Party: Island Tour" oraz "The Legend of Zelda: A Link Between Worlds". Widać, że japoński koncern stara się podkreślić aspekt wieloosobowej zabawy.
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1980, kończy 45 lat
ur. 1976, kończy 49 lat
ur. 1989, kończy 36 lat
ur. 1974, kończy 51 lat
ur. 1959, kończy 66 lat