Informowaliśmy Was już, że serwis Rotten Tomatoes usunął ze swojej strony wskaźnik procentowy "chcę zobaczyć" - powodem takiego obrotu spraw stały się m.in. ataki trolli na filmy Captain Marvel czy Star Wars: The Last Jedi. W sieci pojawiły się jednak głosy, że witryna miałaby rzekomo działać na korzyść Disneya i jednocześnie włączać się w kampanię marketingową zbliżającej się odsłony MCU. Internauci, wśród nich Czytelnicy naszego portalu, wskazywali bowiem, że Rotten Tomatoes nie podejmował żadnych działań wtedy, gdy ofiarą podobnych ataków stawały się produkcje DCEU tudzież te dystrybuowane przez studia inne niż Disney. Głos w tej sprawie zabrała teraz jedna z najważniejszych osób dla funkcjonowania RT, szef Fandango, Paul Yanover:
Dopytywany Yanover wskazał, że decyzję o zmianach wcielono w życie właśnie teraz, gdyż to właśnie takie filmy jak Kapitan Marvel, Black Panther czy Ostatni Jedi są najpopularniejsze również w serwisie Rotten Tomatoes - chodzi tu więc po prostu o "redukcję hałasu", która przyczyni się do lepszego odbioru wszystkich recenzowanych produkcji, nie tylko tych, do których prawa posiada Disney.
Źródło: comicbook.com / zdjęcie główne: Marvel/YouTube/Nerdrotic