Rozczarowująca oglądalność serialu Vinyl na HBO
Drogi w produkcji i mający intensywną promocję serial Vinyl zanotował zaskakująco niską oglądalność w niedzielny wieczór. Produkcja HBO nie była w stanie przekroczyć miliona widzów.
Drogi w produkcji i mający intensywną promocję serial Vinyl zanotował zaskakująco niską oglądalność w niedzielny wieczór. Produkcja HBO nie była w stanie przekroczyć miliona widzów.
Chwalony przez krytyków i doceniony również przez nas (recenzja tutaj) serial Vinyl zanotował w niedzielny wieczór falstart na kanale HBO. Dwugodzinną premierę nowego serialu Martina Scorsese oglądało tylko 0,74 mln widzów. To jeden z najgorszych wyników oglądalności nowego serialu w historii stacji HBO.
Vinyl przegrał walkę o widza nie tylko ze stacją Showtime (Shameless i Billions oglądało 1,30 mln widzów), ale też zanotował niższą widownię, niż emitowany o 23:00 Last Week Tonight With John Oliver (1 mln widzów).
Dla porównania premierę serialu True Detective w 2014 roku obejrzało 2,30 mln widzów (również zimą), a serial Nica Pizzolatto konkurował wtedy z meczem NFL.
Czytaj także: The Walking Dead traci widzów podczas powrotu do ramówki
Oglądalność dla stacji HBO nie jest najważniejsza, a zagraniczne media zauważają, że wielu widzów wybrało tego wieczoru powrót The Walking Dead, a odcinek pokazywany był podczas 3-dniowego weekendu. HBO nie zabiera głosu w sprawie i czeka na wyniki oglądalności z platform VOD i HBO GO, gdzie serial dostępny był na całym świecie tuż po amerykańskiej premierze.
Jest też prawdopodobne, że serial Vinyl będzie zyskiwał widzów z kolejnymi tygodniami. Przed premierą Martin Scorsese zapowiadał, że jest gotów na stworzenie 2. sezonu, jednak HBO nie zdecydowała się jeszcze na jego zamówienie.
Źródło: Vulture.com / Fot. HBO
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat