

"Mąż czy nie mąż" i "Nie rób scen" miały być nowymi serialami komediowymi stacji TVN, które podbiją serca widzów. Na ich potrzeby zatrudniono takie gwiazdy jak Magdalena Schejbal i Joanna Brodzik. Nic z tego, obie produkcje zanotowały przeciętną oglądalność i nie wykorzystały przodownictwa "Mamy Cię!".
Czytaj także: „Strażacy” z wysoką widownią, lepszą niż „Mamy Cię!”
"Mąż czy nie mąż" (emitowany o 21:20) oglądało 2,17 mln widzów, z kolei "Nie rób scen" tylko 1,86 mln Polaków. To przeciętne rezultaty, a za tydzień gdy do ramówki powróci "Ranczo" i "Must Be The Music. Tylko Muzyka" może być jeszcze gorzej.
Warto jednak pamiętać, że premierowe odcinki obu produkcji dostępne były od tygodnia w usłudze Player.pl należącej do TVN-u.
Źródło: wirtualnemedia.pl / Fot. TVN


