Milestone ujawnia kolejne szczegóły rozgrywki w Screamer. Wideo przedstawia System Echo
Nadchodząca gra Screamer to dynamiczne, pełne akcji wyścigi, w których gracze będą mogli nie tylko wyprzedzać rywali, ale także ich eliminować.
fot. Milestone
Włoskie studio Milestone opublikowało nowy materiał poświęcony grze Screamer. W wywiadzie, dostępnym na oficjalnym kanale YouTube, Federico Cardini i Michele Caletti koncentrują się na rozgrywce, a przede wszystkim na jednym z kluczowych elementów produkcji – Systemie Echo.
System Echo opiera się na dwóch zasobach: Sync oraz Entropii. Sync można gromadzić zarówno pasywnie, jak i poprzez wykonanie Aktywnego Przełączenia – manewru zmiany biegu zsynchronizowanego z automatyczną skrzynią pojazdu. Zgromadzony Sync pełni kilka funkcji, umożliwiając między innymi uzyskanie krótkotrwałego przyspieszenia lub aktywowanie osłony.
Wykorzystywanie Sync generuje drugi zasób – Entropię, która zasila ofensywne umiejętności Strike oraz Overdrive. Strike to potężny atak pozwalający niszczyć przeciwników, natomiast Overdrive to tryb wzmocnienia zwiększający prędkość, zapewniający ochronę i ułatwiający eliminację rywali, ale jednocześnie obarczony ryzykiem eksplozji pojazdu po zderzeniu z przeszkodą. Umiejętne zarządzanie Entropią ma być kluczem do sukcesu w wyścigach.
Screamer zadebiutuje w 2026 roku na platformach PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S. Tytuł połączy klasyczne wyścigi z elementami akcji i taktycznym planowaniem.
Źródło: informacja prasowa, youtube.com
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1979, kończy 46 lat
ur. 1993, kończy 32 lat
ur. 1988, kończy 37 lat
ur. 1962, kończy 63 lat
ur. 1972, kończy 53 lat
Lekkie TOP 10