SDCC: „Person of Interest” niczym orwellowski koszmar
Plakat promujący Impersonalnych na Comic-Conie San Diego to prawdziwa gratka dla osób lubiących analizy.
Plakat promujący Impersonalnych na Comic-Conie San Diego to prawdziwa gratka dla osób lubiących analizy.

Jak twierdzi sam Jonathan Nolan, nieprzypadkowo zdecydowano się na taką formę promocję. - Czujemy, że ten plakat celebruje zarówno Amerykę, która stała się państwem niczym z orwellowskiego koszmaru oraz pokazuje naszą ekscytację z marketingu, który dzięki niemu zyskamy. Jak zauważa twórca Impersonalnych, afera z PRISM tylko może pomóc w promowaniu serialu stacji CBS.
Panel Impersonalnych na Comic-Conie zaplanowano na sobotę.
[image-browser playlist="590360" suggest=""]



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1963, kończy 62 lat
ur. 1981, kończy 44 lat
ur. 1961, kończy 64 lat
ur. 2001, kończy 24 lat
ur. 1988, kończy 37 lat

