SDCC: „Person of Interest” niczym orwellowski koszmar
Plakat promujący Impersonalnych na Comic-Conie San Diego to prawdziwa gratka dla osób lubiących analizy.
Plakat promujący Impersonalnych na Comic-Conie San Diego to prawdziwa gratka dla osób lubiących analizy.
Jak twierdzi sam Jonathan Nolan, nieprzypadkowo zdecydowano się na taką formę promocję. - Czujemy, że ten plakat celebruje zarówno Amerykę, która stała się państwem niczym z orwellowskiego koszmaru oraz pokazuje naszą ekscytację z marketingu, który dzięki niemu zyskamy. Jak zauważa twórca Impersonalnych, afera z PRISM tylko może pomóc w promowaniu serialu stacji CBS.
Panel Impersonalnych na Comic-Conie zaplanowano na sobotę.
[image-browser playlist="590360" suggest=""]
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat