SDCC: „Person of Interest” niczym orwellowski koszmar
Plakat promujący Impersonalnych na Comic-Conie San Diego to prawdziwa gratka dla osób lubiących analizy.
Plakat promujący Impersonalnych na Comic-Conie San Diego to prawdziwa gratka dla osób lubiących analizy.

Jak twierdzi sam Jonathan Nolan, nieprzypadkowo zdecydowano się na taką formę promocję. - Czujemy, że ten plakat celebruje zarówno Amerykę, która stała się państwem niczym z orwellowskiego koszmaru oraz pokazuje naszą ekscytację z marketingu, który dzięki niemu zyskamy. Jak zauważa twórca Impersonalnych, afera z PRISM tylko może pomóc w promowaniu serialu stacji CBS.
Panel Impersonalnych na Comic-Conie zaplanowano na sobotę.
[image-browser playlist="590360" suggest=""]




naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1986, kończy 39 lat
ur. 1952, kończy 73 lat
ur. 1943, kończy 82 lat
ur. 1969, kończy 56 lat

