„Sherlock” minimalnie traci widzów podczas emisji drugiego odcinka
Drugi epizod 3. sezonu Sherlocka na kanale BBC One zanotował mały spadek widowni, w porównaniu z noworoczną premierą.
Drugi epizod 3. sezonu Sherlocka na kanale BBC One zanotował mały spadek widowni, w porównaniu z noworoczną premierą.
Przed telewizorami zasiadło 8,84 mln widzów, co jest spadkiem w porównaniu z widownią pierwszego epizodu (9,20 mln). Mimo to Sherlock pozostał najchętniej oglądanym programem dnia w Wielkiej Brytanii, z udziałem w rynku blisko 32 procent.
Wyniki te podawane są wyłącznie na podstawie pierwszej emisji, bez dodatkowych odtworzeń z BBC iPlayer oraz DVR. Warto o tym pamiętać, bowiem streaming w Wielkiej Brytanii gwarantuje dodatkowe 2 mln widzów, a to oznacza, że trzecia seria Sherlocka jest najchętniej oglądanym sezonem w krótkiej historii tego serialu.
Finał 3. sezonu Sherlocka już w najbliższą niedzielę, a odcinek będzie nosił tytuł "His Last Vow".
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat