Spot OBI został ocenzurowany. Poszło o… wiertarkę w pupie
Okazuje się, że stacje telewizyjne ocenzurowały reklamę OBI, w której pojawia się scena z dzieckiem, używającym wiertarki w inny sposób niż przewiduje producent.
Okazuje się, że stacje telewizyjne ocenzurowały reklamę OBI, w której pojawia się scena z dzieckiem, używającym wiertarki w inny sposób niż przewiduje producent.
Agencja 180heartbeats+Jung v. Matt przygotowała dla firmy OBI specjalny spot, mający być nowym elementem kampanii promocyjnej marketów budowlanych. Był on częścią inicjatywy OBI, bo warto, w ramach której proces renowacji domów i ogrodów pokazywany był z dużą dawką ironii. Jak donosi jednak portal Wirtualne Media, stacje telewizyjne nie zgodziły się na emisję wideo w pierwotnej wersji - naciskały one na to, by na końcu reklamy znalazła się informacja o niebezpiecznych scenach, których nie wolno naśladować w domu. Chodziło przede wszystkim o to, że... dziecko wkłada ojcu wiertarkę w pupę.
Zobacz także: Robert Janowski odchodzi z TVP
Początkowo agencja zgodziła się na tę propozycję, a sam spot emitowany był w stacjach telewizyjnych przez kilka dni. Przedstawiciele 180heartbeats+Jung v. Matt zamieścili nawet wideo na Facebooku, dodając komentarz:
Stacje telewizyjne ocenzurowały nasz spot dla OBI. Nie próbujcie naśladować tych scen, bo mogą być niebezpieczne.
Źródło: wirtualnemedia.pl / zdjęcie główne: YouTube
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1990, kończy 34 lat
ur. 1972, kończy 52 lat
ur. 1973, kończy 51 lat