

Kolejna gra zalicza opóźnienie. Tym razem trafiło na Styx: Shards of Darkness, czyli drugą część przygód goblina-złodzieja, Styxa. Na osłodę opublikowano jednak nowy fragment rozgrywki, dzięki któremu możemy zobaczyć, jak sequel prezentuje się w akcji.
Czytaj także: Mafia III z problemami. Na co narzekają gracze?
Deweloperzy byli zmuszeni przesunąć datę premiery w związku z przejściem gry na silnik Unreal Engine 4.
Przy kolejnej części Styxa zaktualizowaliśmy nasz silnik z Unreal 3 na Unreal 4. Aktualizacja wprowadził wiele do serii - od poprawek graficznych do nowych mechanik w rozgrywce i innych dodatków. Przejście to wymagało czasu. Chcemy zaoferować graczom jak najlepszą skradankę, więc po namowie z naszym wydawcą, Focus Home Interactive, zdecydowaliśmy się przesunąć premierę gry na pierwszy kwartał 2017 roku. - tłumaczy Patrick Pligersdorffer, prezes Cyanide Studios.
Źródło: dualshockers.com / fot. Focus Home Interactive

