

Wypuszczenie na rynek konsoli mniejszej Xbox One S, oferującej odtwarzanie filmów UHD i rozdzielczość 4K, okazało się strzałem w dziesiątkę. Sprzęt sprzedaje się na tyle dobrze, że pozwolił Microsoftowi zdominować Sony w Wielkiej Brytanii.
Czytaj także: Famicom Mini: Nintendo zapowiada powrót kolejnej retro konsoli
W tygodniu, który zakończył się 24 września, Xbox One zagarnął dla siebie 71% rynku, co jest wzrostem o 76% w porównaniu z tym samym okresem w roku 2015. Skąd tak nagły wzrost zainteresowania? Być może przyczynił się do tego zestaw zawierający konsolę Xbox One S wraz z grą FIFA 17 oraz subskrypcją EA Access, która umożliwia dostęp do wybranych produkcji wydanych przez EA, a także możliwość zapoznania się z pewnymi grami, w tym wspomnianą grą piłkarską, jeszcze przed premierą.
Źródło: mcvuk.com / fot. Microsoft

