

Deweloperzy postawili na płynność rozgrywki - Super Mario Odyssey działa w niemal całkowicie stabilnych 60 klatkach na sekundę - spadki zdarzają się bardzo sporadycznie i do premiery mogą zostać poprawione. Osiągnięto to jednak kosztem niższej rozdzielczości. Aktualnie gra oferuje 720p w obu trybach, czyli mobilnym i po podłączeniu do telewizora. Jednak i ten element może jednak ulec zmianie przed debiutem w październiku.
Czytaj także: Uncharted: Zaginione Dziedzictwo. Zobaczcie efektowny gameplay z dodatku
Twórcy zdecydowali się również na zastosowanie pewnych sztuczek - postacie znajdujące się w oddali są obiektami 2D i zmieniają się w 3D gdy podejdziemy bliżej, a niektóre z nich wyświetlane są w 30 klatkach na sekundę. Wydaje się to być rozsądnym zabiegiem i przyznam szczerze, że sam prawdopodobnie nie zwróciłbym na to uwagi, gdyby nie zostało to zaznaczone na poniższym materiale wideo.
Ogólnie jednak, Digital Foundry jest bardzo zadowolone z tego, jak wypada Super Mario Odyssey. Chwalona jest płynność rozgrywki, zróżnicowane, przepiękne lokacje, a także realistyczne oświetlenie.
Premiera Super Mario Odyssey już 27 października, wyłącznie na konsoli Nintendo Switch.
Źródło: youtube.com / fot. Nintendo

