Super Mario Odyssey w 60 klatkach na sekundę. Zobaczcie analizę gry
Niezawodne Digital Foundry przygotowało analizę techniczną nadchodzącej gry z Mario i ich wrażenia z wersji prezentowanej na E3 są bardzo pozytywne.
Niezawodne Digital Foundry przygotowało analizę techniczną nadchodzącej gry z Mario i ich wrażenia z wersji prezentowanej na E3 są bardzo pozytywne.
Deweloperzy postawili na płynność rozgrywki - Super Mario Odyssey działa w niemal całkowicie stabilnych 60 klatkach na sekundę - spadki zdarzają się bardzo sporadycznie i do premiery mogą zostać poprawione. Osiągnięto to jednak kosztem niższej rozdzielczości. Aktualnie gra oferuje 720p w obu trybach, czyli mobilnym i po podłączeniu do telewizora. Jednak i ten element może jednak ulec zmianie przed debiutem w październiku.
Czytaj także: Uncharted: Zaginione Dziedzictwo. Zobaczcie efektowny gameplay z dodatku
Twórcy zdecydowali się również na zastosowanie pewnych sztuczek - postacie znajdujące się w oddali są obiektami 2D i zmieniają się w 3D gdy podejdziemy bliżej, a niektóre z nich wyświetlane są w 30 klatkach na sekundę. Wydaje się to być rozsądnym zabiegiem i przyznam szczerze, że sam prawdopodobnie nie zwróciłbym na to uwagi, gdyby nie zostało to zaznaczone na poniższym materiale wideo.
Ogólnie jednak, Digital Foundry jest bardzo zadowolone z tego, jak wypada Super Mario Odyssey. Chwalona jest płynność rozgrywki, zróżnicowane, przepiękne lokacje, a także realistyczne oświetlenie.
Premiera Super Mario Odyssey już 27 października, wyłącznie na konsoli Nintendo Switch.
Źródło: youtube.com / fot. Nintendo
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat