„The Dark Sorcerer” działał na silniku „Beyond: Two Souls”
Pamiętacie demo techniczne, które Quantic Dream zaprezentowało ostatnio podczas konferencji Sony? Z pewnością, w końcu prezentowało się kapitalnie. A teraz zaskakująca wiadomość - całość śmigała na silniku Beyond: Two Souls.
Pamiętacie demo techniczne, które Quantic Dream zaprezentowało ostatnio podczas konferencji Sony? Z pewnością, w końcu prezentowało się kapitalnie. A teraz zaskakująca wiadomość - całość śmigała na silniku Beyond: Two Souls.
Gavin Niebel podczas jednej z prezentacji wyjawił, że całość liczona była w czasie rzeczywistym, nic nie było pre-renderowane ani poddawane późniejszej obróbce. Silnik z Beyond: Two Souls wykorzystano dlatego, że studio nie zdążyło opracować jeszcze kodu specjalnie pod PlayStation 4, a to oznacza, że gry na przyszłej konsoli mogą wyglądać zdecydowanie lepiej. Zresztą demo, które zawiera łącznie około miliona poligonów, potrzebowało jedynie 4GB RAM-u, przy czym nie było nawet zoptymalizowane i działało w przedziale 30-90 klatek na sekundę.
Pomyślcie tylko, jak będą wyglądały tytuły wykorzystujące pełnię potencjału nadchodzącej konsoli. Jeszcze raz rzućcie okiem na demo i wyobraźcie sobie, że to zaledwie niewielki procent tego, co będzie można wykrzesać z nowych sprzętów.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat