„The Evil Within” – konkretne informacje z magazynu „Game Informer”
Najnowszy "Game Informer" przynosi sporo interesujących wiadomości dotyczących nowej gry Shinji Mikamiego - The Evil Within.
Najnowszy "Game Informer" przynosi sporo interesujących wiadomości dotyczących nowej gry Shinji Mikamiego - The Evil Within.
The Evil Within po ujawnianiu nowych informacji przez magazyn "Game Informer" jaki się jako rasowy survival-horror, do których Shiji Mikami przyzwyczaił nas w pierwszych odsłonach serii "Resident Evil". Z ujawnionych informacji wynika, że gra będzie trudna, długa i zbilansowana w taki sposób, żeby stanowić wyzwanie dla gracza jednocześnie pozwalając mu się świetnie przy mniej bawić.
Zobacz także: "The Evil Within" po polsku tylko na PC
Oto najważniejsze wiadomości dotyczące The Evil Within, które ujawnił "Game Informer":
- Produkcja posiada sporą ilość wrogów, pułapek oraz różnorodne otoczenie. Przeciwnicy i pułapki w trakcie gry pojawiają się losowo.
- Wprowadzenie do produkcji zostało znacząco zmienione względem wersji demonstracyjnych oraz udostępnionych materiałów. Zmiany są widoczne w dialogach, prowadzeniu scen itd.
- Pierwszy rywal ma wzbudzić w nas podobne odczucia, jak pierwsze spotkanie z zombie w Resident Evil 1. Będzie to istota podobna do człowieka.
- Pierwszy boss to sadysta z piłą łańcuchową, który goni bohatera w 3 rozdziale. Gracze mogą z nim zawalczyć bezpośrednio, chować się i atakować z zaskoczenia lub wykorzystywać pułapki.
- W trakcie rozgrywki wielokrotnie będziemy dokonywać wyborów.
- Jedną z pułapek w grze jest katapulta, która rzuca nożami. Podczas rozgrywki zabawimy się w "kotka i myszkę" z wrogami i będziemy wykorzystywać pułapki.
- Dziennikarze chwalą AI wrogów oraz partnera, który pomaga bohaterowi w jednym z rozdziałów. Partner jest precyzyjny, inteligentny, potrafi odpowiednio zareagować na groźne sytuacje i nie jest niewidzialny dla rywali.
- W wiosce znajdziemy wiele pułapek rozrzuconych losowo.
- W grze pojawią się niewidzialni wrogowie – poznamy ich położenie patrząc na ruch wody lub nasłuchując kroków.
- Na jednym z screenshotów autorzy pokazali nowy typ przeciwników – będzie to wielka masa stopionych ludzkich ciał.
- Produkcja to połączenie survival horroru z psychologicznym thrillerem, a zarazem japońskiego horroru z zachodnim. W tej kwestii zmieniono wiele od ostatnich pokazów.
- Mikami stwierdził, że stworzenie odpowiedniego balansu pomiędzy wyzwaniem a przyjemną rozgrywką (zabawą) było naprawdę trudne. Autorzy w kółko odtwarzali poszczególne sekcje, aby upewnić się, że zabawa i wyzwanie będą odpowiednio zbalansowane.
- Produkcja rozpoczyna się od podróży samochodem – Sebastian, Julia i Joseph jadą na miejsce zbrodni. Sebastian jest policjantem w stylu noir, który zazwyczaj analizuje sytuacje, podejmuje ryzyko i od czasu do czasu rzuca trochę suchego humoru. Julia jest znacznie bardziej tolerancyjna, zwalcza stres głupimi żartami i jest fanką horrorów. Joseph jest spokojny i dokładnie analizuje wszystkie sytuacje, chce pomagać ludziom.
- Produkcja charakteryzuje się bardzo różnorodną rozgrywką – czasami można poczuć, że gramy w starego Residenta, innym razem w Silent Hilla, a są też momenty, w których odczujemy inspirację Eterenal Darkness, czy też F.E.A.R.
- Ukończenie 5 pierwszych rozdziałów (z 16) zajmuje 4-5 godzin.
- Pierwszy rozdział jest głównie liniowy (pościg).
- Lustro zabierze nas do alternatywnej rzeczywistości, gdzie można poprawić bronie.
- Drugi rozdział rozpoczyna się w okolicy jeziora – pozwala na dużą eksplorację terenu.
- Różnorodność wrogów jest imponująca – zombie mogą korzystać ze wszystkich rodzajów broni białej. W pewnym momencie jeden z nich siedzi na balkonie i strzela do bohatera, gdy ten znajdzie się zbyt blisko.
- Produkcja jest trudna, ale punkty kontrolne zostały wykonane w dobrych miejscach.
The Evil Within zadebiutuje już 14 października. Gra zostanie wydana na nowych i starych konsolach oraz na PC.
Źródło: neoGAF.com / ppe.pl
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1960, kończy 64 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1967, kończy 57 lat