

Choć internauci w ostatnim czasie zastanawiają się raczej nad tym, czy film Flash ostatecznie trafi do kin, wygląda na to, że DC Studios w dalszym ciągu stawia na promocję produkcji z Ezrą Millerem w roli głównej. Na odbywającym się w São Paulo konwencie Comic-Con Experience ujawniono więc nowe materiały marketingowe - są nimi grafiki, które mogą rzucać nieco inne światło na samą fabułę.
Intryguje przede wszystkim jedna z nich. Znajduje się na niej wzmianka o:
- "dwóch głupich dzieciakach" - najprawdopodobniej odnosi się ona do faktu, że w filmie mamy zobaczyć Barry'ego Allena i jego sobowtóra z innej rzeczywistości, co potwierdził pierwszy teaser; nie jest natomiast jasne, dlaczego protagonista, jedna z najinteligentniejszych postaci w komiksowym uniwersum DC, został nazwany "głupim";
- "emerytowanym mścicielu" - Bruce Wayne w wersji Michaela Keatona najwyraźniej zawiesił superbohaterski trykot na kołku, a do powrotu do stroju Mroczego Rycerza zmusi go zmiana życiowego położenia; nie jest wykluczone, że rzeczona emerytura trwa od 30 lat i wydarzeń ukazanych w filmie Powrót Batmana;
- "naładowanej w połowie kosmitce zasilanej energią słoneczną" - to odniesienie do Supergirl może sugerować, że twórcy filmu korzystają z historii ukazanych w komiksach o Supermanie, w których niekiedy jego moc była ograniczana, gdy pozostawał on na usługach amerykańskiego rządu.
Zwróćmy też uwagę, że na innej z grafik promocyjnych Szkarłatny Sprinter nie posiada na głowie charakterystycznych błyskawic - z kolei jego sobowtór ma na sobie zupełnie inny kostium. Spójrzcie sami:
Data premiery filmu The Flash jest w chwili obecnej ustalona na 23 czerwca przyszłego roku.
Źródło: Screen Rant/comicbook.com


