„The Newsroom” zyskuje widzów podczas premiery drugiego sezonu
Stacja HBO może być bardzo zadowolona z premiery drugiego sezonu The Newsroom, która miała miejsce w ostatnią niedzielę. Widzów dzięki DVR zyskał The Bridge.
Stacja HBO może być bardzo zadowolona z premiery drugiego sezonu The Newsroom, która miała miejsce w ostatnią niedzielę. Widzów dzięki DVR zyskał The Bridge.
Produkcja Aarona Sorkina zanotowała wysoką oglądalność na poziomie 2,20 mln widzów. Jest to wzrost w porównaniu z pilotem i niewielki spadek w porównaniu z finałem pierwszej serii (2,30 mln). Razem z powtórkami, pierwszy odcinek drugiego sezonu oglądało 2,60 mln widzów. Godzinę wcześniej najlepszą oglądalność w tym sezonie zanotowała True Blood (4,50 mln).
W poprzednim sezonie The Newsroom na wszystkich platformach (w tym HBO GO) oglądało 7,10 mln widzów (dla porównania: Czystą krew 10 mln).
Stacja FX poinformowała, że The Bridge zanotował wzrost oglądalności z 3,04 mln do 4,64 mln dzięki oglądalności przez nagrywarki DVR. Dla stacji FX jest to rekordowy wzrost przez DVR.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat