Wiadomo, ile wydano na globalną promocję Spider-Man: Homecoming
Za promocję filmu Spider-Man: Homecoming odpowiada Sony Pictures. Deadline.com ujawnia szczegóły finansowe.
Za promocję filmu Spider-Man: Homecoming odpowiada Sony Pictures. Deadline.com ujawnia szczegóły finansowe.
Według portalu deadline.com na globalną promocję Spider-Man: Homecoming wydano ponad 140 mln dolarów. Reklama filmu jest rozbita na 30 różnych popularnych marek. Jest to największa kwota w historii promocji filmów o Spider-Manie oraz podobna do tej, jaką Sony wydaje na promowanie przygód Bonda. Dla porównania według analityków na reklamę Guardians of the Galaxy Vol. 2 wydano 80 mln dolarów.
Wśród firm włączonych w promocję filmu można wymienić:
- Audi
- Dell
- Pizza Hut
- General Mills
- Synchrony
- Dave & Busters
- Movietickets.com
- Goodwill
- Baskin Robbins
- Dunkin Donuts
- Danone Waters
- Panasonic
- M&Ms
- Asus
- Bimbo
- Jetstar
- KEF
- Kellogg's
- Lieferheld
- Pepsico
- Plus
- Roady
- Snickers
- Sony Mobile
- Oppo
- Optus
- Compare the Market
- francuskie Ministerstwo Transportu i Bezpieczeństwa
- Telecom Italia Mobile
- Doritos
Wszelkie wpływy z filmu i od partnerów promocyjnych otrzymuje Sony Pictures. Marvel ma wszystkie wpływy ze sprzedaży gadżetów związanych ze Spider-Manem. W 2014 roku, gdy w kinach był poprzedni film o Spider-Manie, wpływy ze sprzedaży gadżetów związanych z tą postacią wynosiły 1,3 mld dolarów.
Budżet realizacji przygód Spider-Mana wynosi 175 mln dolarów. Za sferę kreatywną filmu odpowiada studio Marvel, a Sony Pictures sfinansowało film oraz go promowało. Premiera w USA odbyła się w piątek.
Źródło: deadline.com/zdjęcie główne: materiały prasowe
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1969, kończy 55 lat
ur. 1961, kończy 63 lat
ur. 1985, kończy 39 lat
ur. 1990, kończy 34 lat
ur. 1987, kończy 37 lat