 
 
                                    85% użytkowników stwierdziło, że dzięki obecności House of Cards w zawartości platformy, nie planują oni rezygnować z subskrypcji platformy Netflix. Poinformowano również, że 10% abonentów obejrzało przynajmniej jeden odcinek House of Cards w ciągu 12 dni od czasu, gdy serial został udostępniony. Średnio dotychczas obejrzanych zostało sześć odcinków, ale blisko 20% abonentów ma za sobą już cały pierwszy sezon.
Widzowie są zachwyceni House of Cards. 36% określa go jako "wyjątkowy", a 43% jako "dobry". Ponadto - 90% abonentów stwierdziło, że podoba im się pomysł na publikację całego sezonu w ciągu jednego dnia. 10% stwierdziło, że jest im to obojętne. Nikt z badanych nie stwierdził, że forma udostępnienia wszystkich odcinków w jednym dniu to coś złego.
 
 
    
 
 
                         
         
                                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
             
             
             
            