Yui Tanimura o „Dark Souls 2”
Serwis CVG miał ostatnio okazję przeprowadzić wywiad z Yui Tanimurą, dyrektorem kreatywnym Dark Souls II, w którym twórca wyjawia, iż celem studia było stworzenie gry trudnej, ale satysfakcjonującej.
Serwis CVG miał ostatnio okazję przeprowadzić wywiad z Yui Tanimurą, dyrektorem kreatywnym Dark Souls II, w którym twórca wyjawia, iż celem studia było stworzenie gry trudnej, ale satysfakcjonującej.
Poprzednia produkcja studia From Software, do spółki z "Demon's Souls", napsuła graczom wiele krwi i niejednokrotnie wyzwalała chęć rzucenia padem o ścianę. Część druga wcale nie będzie pod tym względem inna, gdyż poziom trudności nie spadnie. Tanimura opowiada w wywiadzie, że wraz z zespołem chcieli stworzyć tytuł, który w równym stopniu będzie stanowił wyzwanie, co dawał satysfakcję, ponieważ odpowiedni balans jest najważniejszy.
Dowiadujemy się również, że gra pozwoli na większą swobodę w kwestii eksploracji. Jeśli zechcemy gdzieś pójść, to tam pójdziemy. Dark Souls II nie będzie wymagało od nas spełnienia odpowiednich kryteriów, abyśmy mogli wejść na niedostępny inaczej teren. Jak to wypadnie w praktyce, czas pokaże, choć prawdopodobnie pewnych ograniczeń uniknąć się nie da i mimo wszystko znajdą się miejsca, w które nie wejdziemy tak po prostu.
Na koniec informacja, która zapewne ucieszy wszystkich fanów - zgony będą dużo bardziej zróżnicowane (i zapewne częstsze).
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat