Można żyć przede wszystkim z kręcenia tandetnych podróbek blockbusterów wchodzących akurat do kin? Można. Można zarobić krocie na filmach, w którym złe jest wszystko - od poziomu efektów specjalnych aż po scenariusz, reżyserię i grę aktorską? Można. Wytwórnia The Asylum od 1997 roku przekonuje nas o tym coraz częściej, nadając pojęciu parodii filmowej nowy wymiar.

"/> Można żyć przede wszystkim z kręcenia tandetnych podróbek blockbusterów wchodzących akurat do kin? Można. Można zarobić krocie na filmach, w którym złe jest wszystko - od poziomu efektów specjalnych aż po scenariusz, reżyserię i grę aktorską? Można. Wytwórnia The Asylum od 1997 roku przekonuje nas o tym coraz częściej, nadając pojęciu parodii filmowej nowy wymiar.

"/> Można żyć przede wszystkim z kręcenia tandetnych podróbek blockbusterów wchodzących akurat do kin? Można. Można zarobić krocie na filmach, w którym złe jest wszystko - od poziomu efektów specjalnych aż po scenariusz, reżyserię i grę aktorską? Można. Wytwórnia The Asylum od 1997 roku przekonuje nas o tym coraz częściej, nadając pojęciu parodii filmowej nowy wymiar.

"/>
Przeczytaj w weekend
Reklama
placeholder
Reklama
ZAMKNIJ
placeholder
placeholder
Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV