Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd.
Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.
Premiera (Polska)
4 października 2013Polskie tłumaczenie
Urszula ZinserlingLiczba stron
456Autor:
Douglas HubbardGatunek:
Ekonomia, BiznesWydawca:
Polska: Wydawnictwo MT Biznes