Squid Game: czyj numer podano w serialu? Wykonano na niego tysiące telefonów
Numer telefonu podany na wizytówce w serialu Squid Game jest aktywny. Wykonywane jest na niego ponad 4000 połączeń dziennie. Do kogo można się dodzwonić?
Numer telefonu podany na wizytówce w serialu Squid Game jest aktywny. Wykonywane jest na niego ponad 4000 połączeń dziennie. Do kogo można się dodzwonić?

Ogromny sukces koreańskiego dramatu Squid Game nie wszystkich cieszy. Jedna osoba szczególnie dotkliwie odczuwa skutki jego popularności.
Okazuje się bowiem, że numer telefonu, który bohaterowie dostają na wizytówkach, jest aktywny, a jego właściciel codziennie odbiera tysiące niechcianych telefonów dziennie. Jest jednak pewien sposób na złagodzenie jego frustracji – pomoc w rozwiązaniu problemu zaoferował koreański kandydat na prezydenta.
Squid Game – numer telefonu na wizytówce
Numer zapisany na wizytówce okazał się być prawdziwym południowokoreańskim numerem telefonu. Jego właściciel boryka się z nawałem niechcianych połączeń telefonicznych, który ma być aż 4000 dziennie.
Na ratunek przybył koreański kandydat na prezydenta, który zaoferował odkupienie numeru telefonu za zaskakującą kwotę 85 000 dolarów. Huh Kyung-young, honorowy szef Narodowo-Rewolucyjnej Partii, zamieścił swoją ofertę na Facebooku.
Mimo tak hojnej oferty właściciel telefonu nie jest wyjątkowo chętny do skorzystania z niej. Numer jest bowiem powiązany z jego działalnością.
Squid Game – fabuła
Squid Game opowiada historie ludzi, którzy toną w długach z powodu złych życiowych wyborów. Gdy zostaje im zaproponowana możliwość szybkiego zdobycia dużych pieniędzy, większość z nich podejmuje wyzwanie bez chwili wahania. Każdy z nich otrzymuje wizytówkę z numerem telefonu, gdzie mogą potwierdzić chęć dołączenia do wyzwania. Zawody okazują się serią gier dla dzieci, w których stawka jest niezwykle wysoka, a ryzyko śmiertelne.
Pierwszy sezon zadebiutował na Netflix 17 września 2021 roku. W ciągu 10 dni osiągnął 1. miejsce w rankingu oglądalności aż w 90 krajach, między innymi w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Australii.
Źródło: cbr.com

