Subskrybenci platform streamingowych nie są zadowoleni z cen usług. Ponad połowa uważa, że są zawyżone
Przeprowadzono ankietę w USA wśród subskrybentów serwisów streamingowych. Wielu z nich uważa, że ceny nie są adekwatne do jakości oferty. Pytania dotyczyły też dzielenia się hasłem do kont oraz korzystania z darmowego okresu próbnego.
Przeprowadzono ankietę w USA wśród subskrybentów serwisów streamingowych. Wielu z nich uważa, że ceny nie są adekwatne do jakości oferty. Pytania dotyczyły też dzielenia się hasłem do kont oraz korzystania z darmowego okresu próbnego.
Daily Stoke przeprowadził ankietę wśród amerykańskich konsumentów, którzy korzystają z usług platform streamingowych. Aż 46% uważa, że jakość oferty nie jest wystarczająca do wysokości opłat. Z kolei 66% twierdzi, że ceny są zawyżone. Przeciętny konsument wydaje 46 dolarów na miesięczny dostęp do platform streamingowych i nie jest z tego powodu zadowolony.
Połowa ankietowanych stwierdziła, że prawdopodobnie anulowałaby swoją subskrypcję, gdyby platforma rozwiązała problem udostępniania haseł innym osobom. Tylko 20% uznało, że serwisy powinny rozprawić się z tą praktyką, co może wskazywać, że subskrybenci uważają wprowadzenie zmian za chęć uzyskania większych zysków przez platformy, a nie chęci obniżenia cen korzystania z ich usług. Z kolei 79% ankietowanych uważa, że dzielenie się hasłem z członkami rodziny jest w porządku, nawet jeśli nie mieszkają w tym samym gospodarstwie domowym. Według szacunków pozwala to oszczędzić ok. 15 dolarów miesięcznie.
Są też dobre wiadomości dla streamerów: 94% subskrybentom podobają się treści, które są oferowane na platformach. Ponadto 62% uważa, że subskrypcja przynajmniej jednego serwisu streamingowego jest konieczna w obecnych czasach.
W ankiecie pojawiły się też pytania dotyczące bezpłatnych okresów próbnych na platformach. 74% respondentów stwierdziło, że skorzystało z darmowej oferty, aby obejrzeć określoną produkcję. Z kolei 10% przyznało, że zapomniało anulować subskrypcję przed końcem okresu próbnego. 2/3 osób biorących udział w ankiecie przyznało, że anulowało usługę, aby w późniejszym czasie ponownie wznowić subskrypcję. Dodatkowo konsumenci narzekają na rozproszenie treści, które są dostępne na różnych platformach - wskazują, że mają trudności ze znalezieniem interesujących ich tytułów.
Źródło: comicbook.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1973, kończy 51 lat
ur. 1973, kończy 51 lat
ur. 1985, kończy 39 lat
ur. 1969, kończy 55 lat
ur. 1956, kończy 68 lat