

Sukces Fortnite’a czy Call of Duty: Mobile to najlepszy dowód na to, że w branży mobilnej można zarobić krocie na produkcjach klasy AAA. Nic więc dziwnego, że zespół Electronic Arts podjął decyzję o wprowadzeniu na ten rynek z jednej z najgłośniejszych franczyz strzelankowych ostatnich lat, Battlefielda. Już wkrótce zagramy w tę produkcję na naszych smartfonach i tabletach.
Za mobilną odsłonę Battlefielda odpowiadają deweloperzy z Industrial Toys, wewnętrznego studia EA. Pieczę nad grą będzie sprawować zespół DICE odpowiedzialny za rozwój głównej serii, który ma zadbać o to, aby smartfonowa odsłona zachowała ducha oryginału.
Oskar Gabrielson, Dyrektor generalny EA DICE, zapewnił, że nie będziemy mieli tu do czynienia z prostym portem, a produkcją od podstaw tworzoną z myślą o uruchamianiu na małym ekranie.
We wpisie blogowym poświęconym tej produkcji studio potwierdza, że w międzyczasie prowadzi intensywne prace nad pełnoprawną kontynuacją serii. Battlefield 2042 ma ukazać się na rynku pod koniec 2021 roku.


