"Better Call Saul" to najchętniej oglądany nowy serial na stacjach kablowych. Razem z widownią DVR, produkcja stacji AMC gromadzi przed telewizorami średnio 5,90 mln widzów, z czego 3,70 mln, to widownia w kluczowym wieku 18-49.
Czytaj także: Sarah Paulson dołącza do obsady „American Horror Story: Hotel”
Finał 1. sezonu zgromadził przed telewizorami 5,10 mln widzów i jest to świetny wynik biorąc pod uwagę rywalizację z meczami NCAA Tournament w telewizji ogólnodostępnej. AMC zauważa, że "Better Call Saul" notuje ponad 100% wzrostu widowni dzięki oglądalności przez DVR, szczególnie w przedziale 18-49.
Przypominamy, że jeszcze przed premierą 1. sezonu stacja AMC zamówiła 2. serię, której premiera zaplanowana jest na 2016 rok.
Źródło: Deadline.com / Fot. AMC