„Dark Souls 2” z wysoką jakością grafiki było niegrywalne
Nie da się ukryć, że różnica graficzna pomiędzy Dark Souls II ze screenów i materiałów wideo na rok przed premierą jest spora, w porównaniu do wersji finalnej. Dlaczego?
Nie da się ukryć, że różnica graficzna pomiędzy Dark Souls II ze screenów i materiałów wideo na rok przed premierą jest spora, w porównaniu do wersji finalnej. Dlaczego?
Zagraniczne media nieoficjalnie donoszą, że studio From Software nie miało wyjścia i musiało obniżyć jakość grafiki. Według dziennikarzy magazynu Forbes, we wczesnym stadium prezentacji Dark Souls II było praktycznie niegrywalne. - Pierwsze materiały z "Dark Souls II" pochodziły z wersji, w którą praktycznie nie dało się grać. Liczba klatek na sekundę była zatrważająco niska - czytamy w artykule.
- Wszystko wskazuje na to, że From Software dość mocno projektowało swoją nową grę pod mocne PC-ty. Wtedy jeszcze nie zdawali sobie sprawy, jak mocno będą musieli obniżyć jakość grafiki, by "Dark Souls II" było grywalne na PS3 i Xbox 360 - dodano. Nie wypada więc narzekać, bo dzięki ostrym cięciom graficznym, otrzymaliśmy grywalny produkt, praktycznie pozbawiony większych błędów.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat