„Dark Souls 2” z wysoką jakością grafiki było niegrywalne
Nie da się ukryć, że różnica graficzna pomiędzy Dark Souls II ze screenów i materiałów wideo na rok przed premierą jest spora, w porównaniu do wersji finalnej. Dlaczego?
Nie da się ukryć, że różnica graficzna pomiędzy Dark Souls II ze screenów i materiałów wideo na rok przed premierą jest spora, w porównaniu do wersji finalnej. Dlaczego?
![placeholder](https://naekranie.pl/dist/images/placeholder-a.png?v=1718887788)
![post preview image](https://cdn1.naekranie.pl/media%2Fcache%2Farticle-cover%2F2014%2F10%2F1395654266.jpg)
Zagraniczne media nieoficjalnie donoszą, że studio From Software nie miało wyjścia i musiało obniżyć jakość grafiki. Według dziennikarzy magazynu Forbes, we wczesnym stadium prezentacji Dark Souls II było praktycznie niegrywalne. - Pierwsze materiały z "Dark Souls II" pochodziły z wersji, w którą praktycznie nie dało się grać. Liczba klatek na sekundę była zatrważająco niska - czytamy w artykule.
- Wszystko wskazuje na to, że From Software dość mocno projektowało swoją nową grę pod mocne PC-ty. Wtedy jeszcze nie zdawali sobie sprawy, jak mocno będą musieli obniżyć jakość grafiki, by "Dark Souls II" było grywalne na PS3 i Xbox 360 - dodano. Nie wypada więc narzekać, bo dzięki ostrym cięciom graficznym, otrzymaliśmy grywalny produkt, praktycznie pozbawiony większych błędów.
![placeholder](https://naekranie.pl/dist/images/placeholder-a.png?v=1718887788)
![placeholder](https://naekranie.pl/dist/images/placeholder-a.png?v=1718887788)
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1974, kończy 50 lat
ur. 1957, kończy 67 lat
ur. 1972, kończy 52 lat
ur. 1975, kończy 49 lat
![placeholder](https://naekranie.pl/dist/images/placeholder-a.png?v=1718887788)
![placeholder](https://naekranie.pl/dist/images/placeholder-a.png?v=1718887788)
Co o tym sądzisz?