

"Dark Souls III" w akcji wygląda bardzo podobnie do poprzednich części, ale nie da się ukryć, że mechanika gry nieco się zmieniła. Nie jest już tak archaiczna jak w poprzednich częściach, a wprowadzenie do gameplayu rozwiązań z "Bloodborne" tylko pomaga całej produkcji.
Jak możecie zobaczyć na poniższym gameplayu, gra jest szybka, bardziej dynamiczna, ale nie stała się klonem "Bloodborne". Wręcz przeciwnie, wciąż ma swój unikalny, ciężki i przytłaczający klimat. Wrogów na mapie jest dużo, a pułapki czyhają na gracza w każdym miejscu. Pojedynki z bossami również nie będą należeć do najłatwiejszych (o czym z resztą możecie przekonać się poniżej).
Czytaj także: Latobranie, dzień 5. – nowe promocje gier
Pod względem graficznym "Dark Souls III" wygląda bardzo podobnie do "Bloodborne". Podobieństwo jest uderzające też z tego powodu, że lokacja na jakiej nagrywany jest gameplay mocno przypomina Yharnam z "Bloodborne".
Premiera "Dark Souls III" zaplanowana jest na 1 kwartał 2016 roku.
[video-browser playlist="745530" suggest=""]
Źródło: IGN / Fot. Namco

