„Destiny” – jak sprzedał się hit Activision?
W dość nietypowy sposób dowiadujemy się o częściowych wynikach sprzedaży gry "Destiny". Dotyczą one jedynie okresu pierwszego miesiąca od premiery tytułu Bungie.
W dość nietypowy sposób dowiadujemy się o częściowych wynikach sprzedaży gry "Destiny". Dotyczą one jedynie okresu pierwszego miesiąca od premiery tytułu Bungie.
Activision nie informuje o tym, jak sprzedaje się ich najnowszy i najbardziej rozreklamowany produkt, jakim jest gra "Destiny". O wynikach sprzedaży produkcji studia Bungie dowiedzieliśmy się z dokumentu sądowego związanego ze sprawą kompozytora Marty’ego O’Donnella przeciwko producentowi gry, który skarżył firmę o wymuszenie na nim zrzeczenia się praw udziałowca firmy. Proces wygrał i otrzyma 192,187.5 udziałów w Bungie oraz profity z tytułu zysków ze sprzedaży "Destiny".
Czytaj także: Nowy fragment rozgrywki z „Assassin’s Creed: Syndicate” – wideo
Z sądowego pisma wynika, że "Destiny" tylko we wrześniu 2014 roku na wszystkich platformach sprzedało się w nakładzie przekraczającym 6,3 mln egzemplarzy. Wynik szczególnie godzien pozazdroszczenia, gdy spojrzy się na datę premiery "Destiny", które zadebiutowało 9 września 2014 roku.
Zapewne teraz do tych 6,3 mln sprzedanych kopii gry trzeba doliczyć kolejne kilka milionów, a niebawem jeszcze więcej, bowiem wkrótce premiera "Destiny: Legendary Edition", czyli wersji gry ze wszystkimi dodatkami - w tym z najnowszym rozszerzeniem pt. "The Taken King".
Źródło: games.on.net / fot. Activision
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat