

Na długo przed premierą Elden Ring ujawniono, że udział w pracach nad tą produkcją brał George R.R. Martin. Później doprecyzowano, że popularny autor nie zajmował się spisaniem kompletnej opowieści, a zamiast tego stworzył pod nią swoisty fundament i przygotował na przykład opisy istotnych dla historii tego świata wydarzeń, postaci czy jego mitologii. Teraz Hidetaka Miyazaki, reżyser tej świetnie ocenianej produkcji ujawnia w rozmowie z serwisem New Yorker, dlaczego zdecydowano się właśnie na takie podejście.
Fanów innych dzieł From Sofware nie powinno to dziwić, bo poprzednie gry japońskiego studia przyzwyczaiły odbiorców do podawania fabuły w bardzo tajemniczy sposób. Istotne informacje ukryte są gdzieś w dialogach czy opisach przedmiotów, co sprzyja teoriom i dyskusjom na jej temat.
Elden Ring dostępne jest na PC oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series S/X.
Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze.
Źródło: newyorker.com

