Ile lat trwało tworzenie trybu kooperacji w „AC: Unity”?
W rozmowie z portalem CVG.com Vincent Pontbriand, producent Assassin's Creed: Unity ujawnił szczegóły tworzenia trybu kooperacji.
W rozmowie z portalem CVG.com Vincent Pontbriand, producent Assassin's Creed: Unity ujawnił szczegóły tworzenia trybu kooperacji.
Według Pontbrianda tworzenie trybu kooperacji w serii "Assassin's Creed" trwało aż cztery lata, czyli nawet dłużej, niż tworzenie Assassin's Creed: Unity, nad którym prace trwają od 2012 roku. - Niestety, to wszystko było bardzo skomplikowane. Assassin's Creed od zawsze miał być grą tylko dla pojedynczego gracza. Dopiero w trzeciej odsłonie, czyli w Brotherhood wprowadziliśmy tryb rywalizacji - zauważa Pontbriand.
- Tryb kooperacji jest znacznie bardziej powiązany z trybem single-player. Na jego potrzeby przygotowaliśmy konkretne misje, system komunikacji, a także kod sieciowy. Wszystko to trzeba było zbudować od nowa, w miejsce trybu dla wielu graczy. Zajęło nam to lata, ale dzięki temu w "Unity" zagracie w wielki sandbox dzielony doświadczeniami z trybu multiplayer - dodaje Pontbriand.
Premiera Assassin's Creed: Unity odbędzie się 28 października.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat