Jak powstają sesje motion capture w grach wideo?
Firma Prime Fury ściśle współpracująca ze studiem produkcyjnym Tomasza Bagińskiego - Platige Image - opublikowała materiał przedstawiający pracę nad sesjami motion caputre w grach wideo.
Firma Prime Fury ściśle współpracująca ze studiem produkcyjnym Tomasza Bagińskiego - Platige Image - opublikowała materiał przedstawiający pracę nad sesjami motion caputre w grach wideo.
Firma Prime Fury to specjaliści od tworzenia sesji motion capture. Dotychczas stworzyli oni sporą ilość scen do takich gier jak: The Witcher, The Witcher 2: Assassins of Kings, The Witcher 3: Wild Hunt, Crysis 3, Gears of War: Judgment, czy do nadchodzącego hitu Microsoftu - Quantum Break.
Czytaj także: Unravel – sympatyczny bohater w akcji
Poniżej możecie obejrzeć materiał wideo, w którym firma chwali się swoją pracą na przestrzeni ostatnich kilku lat.
Źródło: Facebook / Fot. Prime Fury
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat