Jak powstają sesje motion capture w grach wideo?
Firma Prime Fury ściśle współpracująca ze studiem produkcyjnym Tomasza Bagińskiego - Platige Image - opublikowała materiał przedstawiający pracę nad sesjami motion caputre w grach wideo.
Firma Prime Fury ściśle współpracująca ze studiem produkcyjnym Tomasza Bagińskiego - Platige Image - opublikowała materiał przedstawiający pracę nad sesjami motion caputre w grach wideo.
Firma Prime Fury to specjaliści od tworzenia sesji motion capture. Dotychczas stworzyli oni sporą ilość scen do takich gier jak: The Witcher, The Witcher 2: Assassins of Kings, The Witcher 3: Wild Hunt, Crysis 3, Gears of War: Judgment, czy do nadchodzącego hitu Microsoftu - Quantum Break.
Czytaj także: Unravel – sympatyczny bohater w akcji
Poniżej możecie obejrzeć materiał wideo, w którym firma chwali się swoją pracą na przestrzeni ostatnich kilku lat.
Źródło: Facebook / Fot. Prime Fury
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1972, kończy 53 lat
ur. 1955, kończy 70 lat
ur. 1962, kończy 63 lat
ur. 1953, kończy 72 lat
ur. 1970, kończy 55 lat