Jak powstają sesje motion capture w grach wideo?
Firma Prime Fury ściśle współpracująca ze studiem produkcyjnym Tomasza Bagińskiego - Platige Image - opublikowała materiał przedstawiający pracę nad sesjami motion caputre w grach wideo.
Firma Prime Fury ściśle współpracująca ze studiem produkcyjnym Tomasza Bagińskiego - Platige Image - opublikowała materiał przedstawiający pracę nad sesjami motion caputre w grach wideo.

Firma Prime Fury to specjaliści od tworzenia sesji motion capture. Dotychczas stworzyli oni sporą ilość scen do takich gier jak: The Witcher, The Witcher 2: Assassins of Kings, The Witcher 3: Wild Hunt, Crysis 3, Gears of War: Judgment, czy do nadchodzącego hitu Microsoftu - Quantum Break.
Czytaj także: Unravel – sympatyczny bohater w akcji
Poniżej możecie obejrzeć materiał wideo, w którym firma chwali się swoją pracą na przestrzeni ostatnich kilku lat.
Źródło: Facebook / Fot. Prime Fury



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1964, kończy 61 lat
ur. 1999, kończy 26 lat
ur. 1952, kończy 73 lat
ur. 1948, kończy 77 lat
ur. 1943, kończy 82 lat

