Podczas premiery najbardziej oczekiwanego serialu tej jesieni (a może i roku), "The Walking Dead", wiele firm walczyło o miejsce reklamowe. Jako że serial jest adaptacją komiksu, jedną z nich był znany sklep z komiksami "Comic Vault". Właściciela zdziwili się, gdy powiedziano im, że ich wersja reklamy była zbyt brutalna dla telewizji. Zostali zmuszeni do zmontowania wersji ocenzurowanej.
Zobaczcie poniżej wersję bez cenzury i wersję, która była wyemitowana na stacji AMC wraz z odcinkiem.
Co o tym sądzicie? Czy jest sens cenzurować reklamy, które są mniej brutalne niż serial w trakcie którego są emitowane?
Przypominamy, że dziś o 22:30 na polskim Foxie emisja pilota w pełnej, 68 minutowej wersji.
WERSJA BEZ CENZURY
WERSJA WYEMITOWANA W TV
Źródło: blastr.com



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1975, kończy 50 lat
ur. 1977, kończy 48 lat
ur. 1962, kończy 63 lat
ur. 1988, kończy 37 lat
ur. 1978, kończy 47 lat

