Metal Gear Solid Delta: Snake Eater zaskoczy graczy? Perspektywa wpłynie na... poziom trudności
Wybór sposobu prezentacji rozgrywki w Metal Gear Solid Delta: Snake Eater będzie miał istotne znaczenie. W jednym z trybów zabawa ma być łatwiejsza.
Wybór sposobu prezentacji rozgrywki w Metal Gear Solid Delta: Snake Eater będzie miał istotne znaczenie. W jednym z trybów zabawa ma być łatwiejsza.
Yuji Korekado, jeden z producentów Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, ujawnił ciekawą informację na temat tej nadchodzącej produkcji podczas wywiadu przeprowadzonego dla japońskiego magazynu Famitsu. Okazuje się, że perspektywa, na którą zdecydują się graczy (przypomnijmy, że do wyboru będzie "klasyczna" kamera oraz widok TPP) nie będzie miała wpływu jedynie na sposób prezentacji akcji, ale też... na poziom trudności.
Z tego też powodu zdecydowano się zrezygnować z pierwotnie planowanej funkcji, jaką miała być zmiana perspektywy pomiędzy nowej i starą w dowolnym momencie.
Remake Metal Gear Solid 3: Snake Eater nie ma jeszcze ustalonej daty premiery.
Źródło: videogameschronicle.com
naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1984, kończy 41 lat
ur. 1981, kończy 44 lat
ur. 1997, kończy 28 lat
ur. 1981, kończy 44 lat
ur. 2009, kończy 16 lat