Metal Gear Solid Delta: Snake Eater zaskoczy graczy? Perspektywa wpłynie na... poziom trudności
Wybór sposobu prezentacji rozgrywki w Metal Gear Solid Delta: Snake Eater będzie miał istotne znaczenie. W jednym z trybów zabawa ma być łatwiejsza.
Wybór sposobu prezentacji rozgrywki w Metal Gear Solid Delta: Snake Eater będzie miał istotne znaczenie. W jednym z trybów zabawa ma być łatwiejsza.

Yuji Korekado, jeden z producentów Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, ujawnił ciekawą informację na temat tej nadchodzącej produkcji podczas wywiadu przeprowadzonego dla japońskiego magazynu Famitsu. Okazuje się, że perspektywa, na którą zdecydują się graczy (przypomnijmy, że do wyboru będzie "klasyczna" kamera oraz widok TPP) nie będzie miała wpływu jedynie na sposób prezentacji akcji, ale też... na poziom trudności.
Z tego też powodu zdecydowano się zrezygnować z pierwotnie planowanej funkcji, jaką miała być zmiana perspektywy pomiędzy nowej i starą w dowolnym momencie.
Remake Metal Gear Solid 3: Snake Eater nie ma jeszcze ustalonej daty premiery.
Źródło: videogameschronicle.com



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1974, kończy 51 lat
ur. 1989, kończy 36 lat
ur. 1964, kończy 61 lat
ur. 1998, kończy 27 lat
ur. 1970, kończy 55 lat

