„Metal Gear Solid V: The Phantom Pain” – nowe szczegóły z Gamescomu
Dzięki zakończonym targom Gamescom dowiedzieliśmy się wielu istotnych szczegółów dotyczących gry "Metal Gear Solid V: The Phantom Pain".
Dzięki zakończonym targom Gamescom dowiedzieliśmy się wielu istotnych szczegółów dotyczących gry "Metal Gear Solid V: The Phantom Pain".
Na wstępie warto nadmienić, że premiera gry "Metal Gear Solid V: The Phantom Pain" dla wszystkich systemów odbędzie się tego samego dnia - 1 września. Tym samym posiadacze pecetów mogą się cieszyć, na swoją wersję gry nie muszą dłużej czekać, jak to pierwotnie miało mieć miejsce. Pozostałe informacje dla posiadaczy konsol nie są szczególnie zadowalające.
Czytaj także: Nowy dodatek do gry „Dragon Age: Inkwizycja” – zwiastun
Twórcy przewidują, że fabularnie "Metal Gear Solid V: The Phantom Pain" starczy na znacznie dłużej, niż poprzednie odsłony cyklu. Dodatkowo misje dostępne w grze mają być mocno rozbudowane. Dotyczy to take zadań pobocznych, na których ukończenie potrzeba będzie nawet kilku godzin.
Snake, mimo że jest komandosem służb specjalnych, nie potrafi pływać.
Tryby sieciowe "Metal Gear Solid V: The Phantom Pain" nie będą dostępne w dniu premiery. Konsole mają je otrzymać w październiku tego roku, gra na PC wsparcie online dostanie dopiero w 2016 roku. Granie po sieci czy też korzystanie z opcjonalnej formy zabawy na konsolach, tzw. Forward Operating Bases, będzie wymagało stałego połączenia z PlayStation Network lub Xbox Live.
Poniżej możecie zobaczyć najnowszy materiał z gry. Półgodzinne demo przygotowane na Gamescom, które przedstawia rozgrywkę z nowej odsłony cyklu.
[video-browser playlist="734799" suggest=""]
Źródło: Konami; Twitter; gamespot.com / fot. Konami
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat