Nielsen planuje mierzyć popularność seriali na Twitterze
Firma zajmująca się pomiarem oglądalności amerykańskiej telewizji już dzisiaj rozpocznie analizowanie popularności seriali w mediach społecznościowych.
Firma zajmująca się pomiarem oglądalności amerykańskiej telewizji już dzisiaj rozpocznie analizowanie popularności seriali w mediach społecznościowych.
W poniedziałkowy wieczór wystartuje specjalna platforma o nazwie Nielsen Twitter TV Ratings, która będzie mierzyć aktywność seriali telewizyjnych na twitterze, w trakcie emisji danego serialu i programu telewizyjnego. Dla przykładu 26 września o premierze Chirurgów podczas emisji wspomniano 225 tys. razy, a twitty widoczne były dla blisko 3 mln kont.
W ten sposób firma chce sprawdzić, które seriale są najpopularniejsze w mediach społecznościowych i dostarczyć tą informację zarówno stacjom telewizyjnym, jak i dziennikarzom. W tej chwili jednak trudno stwierdzić, czy popularność seriali na Twitterze będzie miała jakikolwiek wpływ na losy danego serialu.
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1970, kończy 54 lat
ur. 1969, kończy 55 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1973, kończy 51 lat
ur. 1977, kończy 47 lat