Niska i rozczarowująca widownia premiery finałowego sezonu „Mad Men”
W przeciwieństwie do Breaking Bad, wiele wskazuje na to, że Mad Men nie powtórzy oglądalnościowego sukcesu dla stacji AMC.
W przeciwieństwie do Breaking Bad, wiele wskazuje na to, że Mad Men nie powtórzy oglądalnościowego sukcesu dla stacji AMC.
Premiera pierwszej połowy finałowego sezonu Mad Men zgromadziła w niedzielę przed telewizorami zaledwie 2,30 mln widzów. Jest to najgorsza oglądalność premiery od 2008 roku, kiedy to na AMC wystartował drugi sezon Mad Men. Produkcja Matthew Weinera straciła aż 32 procent widzów w porównaniu z premierą szóstej serii, którą rok temu oglądało 3,40 mln widzów.
Warto przypomnieć, że finałowy sezon Mad Men podzielony jest na dwie części. Siedem odcinków AMC emitować będzie do końca maja, a druga połówka serii pokazana zostanie dopiero wiosną 2015 roku.
Słabo radzi sobie też nowy serial dramatyczny Turn, który oglądało 1,90 mln widzów (spadek o kilka procent w porównaniu z widownią premiery).
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat